Deklaracja dostępności strony internetowej Salezjańskiej Szkoły Podstawowej św. Dominika Savio w Lubinie


Salezjańska Szkoła Podstawowa zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4kwietnia 2019r. odostępności cyfrowej stron internetowychiaplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej www.salsp.pl


Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna zustawą odostępności cyfrowej stron internetowych iaplikacji mobilnych podmiotów publicznych zpowodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

    Treści niedostępne

  • filmy które zostały zamieszczone na stronie www.salsp.pl nie posiadają napisów dla osób głuchych
  • część plików nie jest dostępnych cyfrowo
  • znaleźć można linki prowadzące do dokumentów do pobrania, które nie zawierają informacji o ich formacie oraz rozmiarze
  • są elementy nietekstowe, które nie mają przypisanego poprawnie sformułowanego atrybutualt
  • zdarzają się przypadki akronimów i skrótów, które nie muszą być zrozumiałe dla wszystkich
  • zamieszczone informacje w postaci załączników są w postaci skanów z uwagi na charakter informacji jaki jest niezbędny do opublikowania informacji

    Wyłączenia

  • mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności
  • filmy opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej

    Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2020-11-22

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.


Informacje zwrotne i dane kontaktowe
  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Grzegorz Oleś.
  • Grzegorz.Oles@salsp.edu.pl
  • Telefon: 76 7210460

    Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

    Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.


Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Dyrektor Salezjańskiej Szkoły Podstawowej św. Dominika Savio w Lubinie
  • Adres: ul. Szkolna 25, 59-300 Lubin
  • E-mail: Grzegorz.Oles@salsp.edu.pl
  • Telefon: 767247300

Dostępność architektoniczna
  • główne wejście znajdujące się od bloków mieszkalnych ul. Mickiewicza , prowadzą do niego schody,
  • przy wejściu bocznym znajduje się podjazd dla osób niepełnosprawnych ruchowo,
  • wejście jest ogólnodostępne w godzinach pracy szkoły,
  • dodatkowo jest wejście od strony boiska,
  • od strony parkingu znajduje się wejście bezpośrednio do kuchni,
  • przy wejściu głównym znajduje sie portiernia,
  • w budynku na każdym poziomie (2 piętra) znajduje się korytarz, dostęp na piętra przez dwie klatki schodowe,
  • budynek nie posiada wind,
  • w budynku nie ma dostosowań dla osób niepełnosprawnych,
  • do szkoły może wejść osoba z psem asystującym,
  • w szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.

Informacje dodatkowe

    Ułatwienia

  • podwyższony kontrast,
  • możliwość powiększenia wielkości liter na stronie,
  • skala szarości,
  • podświetlane linki,
  • odwrócone kolory,
  • czytelna czcionka,
  • mapa strony,