Deklaracja dostępności strony internetowej Salezjańskiej Szkoły Podstawowej św. Dominika Savio w Lubinie
Salezjańska Szkoła Podstawowa zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4kwietnia 2019r. odostępności cyfrowej stron internetowychiaplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej www.salsp.pl
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna zustawą odostępności cyfrowej stron internetowych iaplikacji mobilnych podmiotów publicznych zpowodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
- filmy które zostały zamieszczone na stronie www.salsp.pl nie posiadają napisów dla osób głuchych
- część plików nie jest dostępnych cyfrowo
- znaleźć można linki prowadzące do dokumentów do pobrania, które nie zawierają informacji o ich formacie oraz rozmiarze
- są elementy nietekstowe, które nie mają przypisanego poprawnie sformułowanego atrybutualt
- zdarzają się przypadki akronimów i skrótów, które nie muszą być zrozumiałe dla wszystkich
- zamieszczone informacje w postaci załączników są w postaci skanów z uwagi na charakter informacji jaki jest niezbędny do opublikowania informacji
Treści niedostępne
- mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności
- filmy opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej
Wyłączenia
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-11-22
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Każdy ma prawo:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Żądanie musi zawierać:
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor Salezjańskiej Szkoły Podstawowej św. Dominika Savio w Lubinie
- Adres: ul. Szkolna 25, 59-300 Lubin
- Telefon: 767247300
Dostępność architektoniczna
- główne wejście znajdujące się od bloków mieszkalnych ul. Mickiewicza , prowadzą do niego schody,
- przy wejściu bocznym znajduje się podjazd dla osób niepełnosprawnych ruchowo,
- wejście jest ogólnodostępne w godzinach pracy szkoły,
- dodatkowo jest wejście od strony boiska,
- od strony parkingu znajduje się wejście bezpośrednio do kuchni,
- przy wejściu głównym znajduje sie portiernia,
- w budynku na każdym poziomie (2 piętra) znajduje się korytarz, dostęp na piętra przez dwie klatki schodowe,
- budynek nie posiada wind,
- w budynku nie ma dostosowań dla osób niepełnosprawnych,
- do szkoły może wejść osoba z psem asystującym,
- w szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.
Informacje dodatkowe
- podwyższony kontrast,
- możliwość powiększenia wielkości liter na stronie,
- skala szarości,
- podświetlane linki,
- odwrócone kolory,
- czytelna czcionka,
- mapa strony,
Ułatwienia